loading...
فارس ویدیو
تبلیغات
<script type="text/javascript" > document.write('<ifr' + 'ame src="http://www.boxhot.ir/" width=100% height=250px Marginwidth=0 Marginheight=0 Hspace=0 Vspace=0 Frameborder=0 Scrolling=auto></ifr' + 'ame>');</script>
آخرین ارسال های انجمن
amir بازدید : 257 یکشنبه 08 تیر 1393 نظرات (0)
 

 

Emad%20Talebzadeh%20 %20Bizaram دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام بیزارم

 

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام بیزارم با بالا ترین کیفیت

 

ترانه : محمد کاظمی ، آهنگ : صادق نورایی ، تنظیم : پیام هوشمند

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

 

متن آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام بیزارم :

 

من از حال و هوای پریشونی

 

از گریه تو شبای بارونی

 

از حس شکستن و ویرونی

 

این که داغونم و تو نمی دونی

 

من از تک تک لحظه های بی تو

 

از غصه ی روزای دوریت و

 

از دلی که دل منو سوزونده

 

از عکسایی که جا مونده

 

بیزارم نمیزارم که هر جوری دوست داری سر کنی

 

هی گفتم دوست دارم ولی تو نخواستی باور کنی

 

بیزارم نمیزارم که هر جوری دوست داری سر کنی

 

هی گفتم دوست دارم ولی تو نخواستی باور کنی

 

♫♫♫♫♫♫

 

آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام بیزارم

 

♫♫♫♫♫♫

 

احساس بدی دارم از دنیا دلگیرم

 

من تقاص دونه به دونه اشکام و از تو می گیرم

 

احساس بدی دارم از دنیا دلگیرم

 

من تقاص دونه به دونه اشکام و از تو می گیرم

 

از همه ی روزایی که تنگ دلم

 

از غمی که باهاش می جنگه دلم

 

بیزارم نمیزارم که هر جوری دوست داری سر کنی

 

هی گفتم دوست دارم ولی تو نخواستی باور کنی

 

بیزارم نمیزارم که هر جوری دوست داری سر کنی

 

هی گفتم دوست دارم ولی تو نخواستی باور کنی

 

MP3 – 320

 

Emad Talebzadeh – Bizaram

 

MP3 – 128

 

Emad Talebzadeh – Bizaram

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
قلیان الکترونیکی استارباز
تست و تمرین خوانندگی و تست و تمرین گزارشگری

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    طرفدارکدام یک می باشید ؟
    ads

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2791
  • کل نظرات : 485
  • افراد آنلاین : 174
  • تعداد اعضا : 2255
  • آی پی امروز : 481
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 2,063
  • باردید دیروز : 452
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5,514
  • بازدید ماه : 5,514
  • بازدید سال : 133,118
  • بازدید کلی : 2,391,750
  • کدهای اختصاصی