loading...
فارس ویدیو
تبلیغات
<script type="text/javascript" > document.write('<ifr' + 'ame src="http://www.boxhot.ir/" width=100% height=250px Marginwidth=0 Marginheight=0 Hspace=0 Vspace=0 Frameborder=0 Scrolling=auto></ifr' + 'ame>');</script>
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 190 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

نام انیمیشن: فصل دوم انیمیشن سریالی پرندگان خشمگین – Angry Birds Toons Season 2

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

WiKi

خلاصه داستان: فصل دوم انیمیشن سریالی دوست داشتنی پرندگان خشمگین، ادامه ی همان حال و هوای فصل اول می باشد که در هر قسمت ماجراهایی تازه برای پرندگان خشمگین و خوک ها اتفاق می افتد. طبق برنامه ریزی های کمپانی سازنده انیمیشن، قرار است مانند فصل پیشین، به طور منظم هر هفته یک قسمت از این انیمیشن زیبا ریلیز شود و …

 

 

admin بازدید : 475 سه شنبه 02 دی 1393 نظرات (1)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

admin بازدید : 299 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

متاسفانه پس از گذشت چند ماه و نصب نرم افزارهای مختلف سرعت و عملکرد کامپیوتر به گونه ای کاهش می یابد به طوری که کاهش چشم گیر می شود و شما را مجبور به نصب دوباره ویندوز خواهد کرد اما PC Cleaner یک نرم افزار بهینه ساز کامل و کم نقص برای سیستم عامل ویندوز می باشد . توسط این نرم افزار می توانید از داشتن آنتی ویروس ها و فایر وال های پر قدرت و و البته سنگین لذت ببرید. توسط این نرم افزار می توانید ورودی های غیر مفید و بلا استفاده را از رجیستری ویندوز حذف نمایید.از جمله اطلاعاتی که نرم افزار PC Cleaner Pro 2014 قادر به پاک سازی آنها می باشد میتوان به : پسوندهای فایل، میانبرهای نامعتبر، DLL های به اشتراک گذاری شده، فونت، فایل های راهنما، مسیر برنامه و … اشاره کرد .

admin بازدید : 303 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

آویرا به عنوان اولین شرکت سازنده آنتی ویروس آلمانی، امروزه توانسته آنتی ویروس های بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید. نرم‌افزارهای امنیتی آویرا، گواهینامه‌های متعددی از موسسه Virus Bulletin و سایت AV Comparatives از سال ۲۰۰۴ تا به حال دریافت کرده است. برای برقراری امنیت کامل بر روی کامپیوتر، علاوه بر نصب آنتی ویروس بر روی آن بایستی همیشه آنتی ویروس خود را آپدیت نگه دارید. برای آپدیت آنتی ویروس آویرا علاوه بر روش آپدیت مستقیم، می توانید از روش آپدیت آفلاین نیز استفاده کنید که در اینجا فایل آپدیت آفلاین آنتی ویروس Avira قرار داده شده است که با دانلود این فایل می توانید آنتی ویروس آویرا را بر روی چندین سیستم به راحتی و بدون استفاده از اینترنت، آپدیت کنید.

admin بازدید : 200 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

امروزه گوشی‌های هوشمند با داشتن سیستم عامل بسیار مورد تهدید هک شدن قرار دارند و به همین دلیل کاربران به خاطر اطلاعات مهمی که در گوشی هایشان وجود دارد، باید از روش‌هایی برای محافظت اطلاعاتشان استفاده کنند.

 

admin بازدید : 268 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

 آموزش کامل و جامع پیرامون روت گوشی های اندرویدی با دو برنامه UnlockRoot و VROOT

آموزش روت آسان گوشی های اندرویدی تنها با یک کلیک 

امروز همراه ما باشید با آموزشی تازه و کاملا اختصاصی روت کردن گوشی های اندرویدی با دو نرم افزار UnlockRoot و VROOT !

 اما با توجه به وجود گوشی های بسیار متنوع در سیستم عامل اندروید بعضا گزارش های مبنی بر عدم پشتیبانی دو نرم افزار معرفی شده در آموزش پیشین یعنی Kingo Android ROOT و Framaroot از روت برخی از مدل های گوشی کاربران به دست ما رسیده که ما را بر این داشت تا به معرفی و آموزش کار با دو نرم افزار دیگر یعنی UnlockRoot و VROOT برای روت بی دردسر گوشی های اندرویدی شما بپردازیم.

 

admin بازدید : 241 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

در ماه ژوئن امسال، شرکت گوگل از بزرگ‌ترین و جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید با عنوان اندروید 5 آب‌نبات‌چوبی رونمایی کرد و پس از آن سازندگان تلفن های همراه برنامه ای منظم برای بروز رسانی دستگاه های خود به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید داشته اند.

admin بازدید : 270 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار گربه سخنگو My Talking Tom 1.9.3 اندروید + نسخه مود شده

جدیدترین نسخه برنامه ( 1.9.3 ) به همراه فایل مود شده  – لذت زندگی در دستان تو

دارای امتیاز 4.4 از 5.0 – بین 100 تا 500 میلیون دانلود در مارکت گوگل

بازی گربه سخنگو اندروید My Talking Tom, به تام غذا بدهید، با او صحبت کنید و او را پرورش دهید!

نسخه ای که امروز برای شما از بازی محبوب و پرطرفدار My Talking Tom قرار داده ایم ورژن 1.5 از این گیم اندروید است. نرم افزار گربه سخن گو پیش از این نزدیک به 500 میلیون بار دانلود و در 140 کشور جهان به صورت رسمی عرضه شده است. در این بازی اندروید شما باید با تام بازی کنید، غذا بدهید و با او صحبت کنید. از مهمترین ویژگی های این گیم اندروید هوش مصنوعی بالای این بازی است که کاربر را برای زمانی طولانی سرگرم می کند.

تام با توجه به شرایطی که برای او مهیا کرده اید می تواند خواب آلود، خوشحال، ناراحت، عصبانی و .. باشد. شما باید در طول زندگی روزمره ی خود حواستان به تام نیز باشد! این برنامه اندروید می تواند کودکلن مجذوب خود کند. آن ها گربه ای ملوس را می بینند که گویی در حال بازی با او هستند.Outfit7 شرکتی است که تولید این نرم افزار سرگرمی را برعهده داشته و جدیدترین نسخه آن را به تازگی در اختیار کاربران قرار داده است. برای دانلود این بازی اندروید جذاب از رسانه موبایل  با ما همراه باشید.

قلیان الکترونیکی استارباز
تست و تمرین خوانندگی و تست و تمرین گزارشگری

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    طرفدارکدام یک می باشید ؟
    ads

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2791
  • کل نظرات : 485
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 2255
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 645
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,426
  • بازدید ماه : 2,426
  • بازدید سال : 130,030
  • بازدید کلی : 2,388,662
  • کدهای اختصاصی