loading...
فارس ویدیو
تبلیغات
<script type="text/javascript" > document.write('<ifr' + 'ame src="http://www.boxhot.ir/" width=100% height=250px Marginwidth=0 Marginheight=0 Hspace=0 Vspace=0 Frameborder=0 Scrolling=auto></ifr' + 'ame>');</script>
آخرین ارسال های انجمن
مدیرسایت بازدید : 246 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود رایگان  ورژن جدید بازی کلش آف کلنز اندروید Clash of Clans

« ورژن 7.1.1 به پست اضافه شد »
نیازمند اندروید 4.0.3 به بالا

Clash of Clans پرطرفدارترین و محبوب ترین بازی آنلاین بصورت استراتژیک است که توانسته بیش از 1.5 میلیون کاربر را مجذوب خود کند!
بازی جنگ قبیله ها توسط Supercell طراحی شده و برای اسمارت فون ها منتشر شده است،

دانلود درادامه مطلب....

admin بازدید : 241 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

در بازی جدید و فوق العاده زیبای Ice Road Truckers شما بعنوان شخصیت های Hugh ، Lisa و Alex ظاهر شوید و در جاده های خطرناک یخی برای تحویل محموله های مختلف با جان خود را به خطر اندازید ! این بازی بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده است و در آن شما باید مراقب باشید که در جاده های لغزنده از مسیر منحرف نشوید و از دریاچه های یخ زده به سلامت بگذرید .

در هر مرحله از بازی شما در نقش یکی از سه شخصیت نام برده شده هستید که می تواند تجربه ی یک بازی ماشینی هیجان انگیز را در اسمارت فون شما به ارمغان آورد .

برای مشاهده تصاویری از بازی Ice Road Truckers و دانلود آن به صورت رایگان ازد به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

admin بازدید : 230 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

Turbo Skiddy Racing بازی جدید و فوق العاده زیبای ماشین مسابقه ای برای اندروید می باشد که در آن شما با رقیبان به مسابقه می پردازید . در این بازی شما در جاده های باریک و مکان های مختلف به مسابقه می پردازید و باید در همه ی مسابقه ها پیروز شوید .

شما می توانید رقیبان خود را از جاده منحرف کنید و از ویژگی های بازی فوق می توان گرافیک سه بعدی همراه با موسیقی راک ، داشتن ۷ نوع اتومبیل و گیم پلی اعتیاد آور را نام برد .

برای مشاهده ی تصاویری از بازی Turbo Skiddy Racing و دانلود آن به صورت رایگان به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

admin بازدید : 190 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

نام انیمیشن: فصل دوم انیمیشن سریالی پرندگان خشمگین – Angry Birds Toons Season 2

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

WiKi

خلاصه داستان: فصل دوم انیمیشن سریالی دوست داشتنی پرندگان خشمگین، ادامه ی همان حال و هوای فصل اول می باشد که در هر قسمت ماجراهایی تازه برای پرندگان خشمگین و خوک ها اتفاق می افتد. طبق برنامه ریزی های کمپانی سازنده انیمیشن، قرار است مانند فصل پیشین، به طور منظم هر هفته یک قسمت از این انیمیشن زیبا ریلیز شود و …

 

 

admin بازدید : 862 جمعه 12 دی 1393 نظرات (2)

نسخه جدید بازی انحصاری در ژانر کشتی کج که در سال های اخیر بهبودهای زیادی در آن صورت گرفته، با نام WWE 2K15 عرضه شده است. این بازی به علت انتشار آن برای کنسول های نسل هشتمی، کمی با تاخیر مواجه شد. در این نسخه سعی شده است تا کاستی هایی که در یک بازی کشتی کج دیده می شد را تا به حد امکان از بین برده و تجربه یک مسابقه واقعی را برای گیمر ایجاد کنند. کار جالبی که در این نسخه صورت گرفته، مصاحبه حضوری سازندگان بازی با شخصیت های کشتی کج بوده، تا بتوانند با روحیات آن ها آشنا شوند و شخصیت های آن ها را مطابق با چیزی که در واقعیت است شبیه سازی کنند و شرایط روانی داخل رینگ آن ها طبیعی به نظر برسد. هم چنین در مورد تکنیک های جذب تماشاگران و حرکات نمایشی، در این نسخه توجهات زیادی به دنیای واقعیت شده است و چیزی درخور کنسول های نسل هشتمی قرار شده که ارائه شود.

 

                WWE 2K15 screenshots 04 small دانلود بازی WWE 2K15 برای XBOX360       WWE 2K15 screenshots 03 small دانلود بازی WWE 2K15 برای XBOX360                      

admin بازدید : 264 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

در بازی WazHack بایستی به جنگ با هیولاها رفته و آن ها را برای همیشه نابود کنید . شما نقش یک شوالیه را دارید که به جنگ با اهریمن های روی زمین رفته و گنج های پنهان شده راه خود را جمع آوری می کند . در طول سفر با دشمنان متعددی رو به رو می شوید که هنگام برخورد با آن ها نباید دست و پای خود را گم کنید ! از قابلیت اصلی این بازی می توان به ارتقا شخصیت ها ، ارتقا سلاح ها ، گرافیک بسیار عالی و وجود ۳۰۰ آیتم متنوع اشاره داشت .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

admin بازدید : 259 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

Bulu Monster یک بازی جمع آوری اژدها برای اندرید است. شما شروع به ماجراجویی می کنید و با هر دشمنی که نزدیکتان می شود مقابله می کنید و آن را از بین می برید. هیولای شما قدرت تبدیل شدن دارد، زمانی که با نیروهای قوی تر روبرو می شوید، آن را تبدیل کنید تا بزرگ و قوی شود. این بازی به طور کامل تحت کنترل کابر می‌باشد. در این بازی نقش‌آفرینی ماجراجویانه، کاربر باید یکی از ۱۵۰ هیولا را پس از کشف، اسیر کند و با آن مبارزه کند و آن را تعلیم دهد. شما می توانید این بازی را با دوستان یا با بازیکنان آنلاین دیگر انجام دهید و آنها را به چالش بکشید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

قلیان الکترونیکی استارباز
تست و تمرین خوانندگی و تست و تمرین گزارشگری

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    طرفدارکدام یک می باشید ؟
    ads

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2791
  • کل نظرات : 485
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 2255
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 170
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 645
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 2,423
  • بازدید ماه : 2,423
  • بازدید سال : 130,027
  • بازدید کلی : 2,388,659
  • کدهای اختصاصی