loading...
فارس ویدیو
تبلیغات
<script type="text/javascript" > document.write('<ifr' + 'ame src="http://www.boxhot.ir/" width=100% height=250px Marginwidth=0 Marginheight=0 Hspace=0 Vspace=0 Frameborder=0 Scrolling=auto></ifr' + 'ame>');</script>
آخرین ارسال های انجمن
مدیرسایت بازدید : 258 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

خلاصه داستان سریال بهترین تابستان من : یک نوجوان یزدی عاشق جبهه رفتن است تمام سعیش را میکند تا به جبهه برود، بعد از اعزام او را در بخش تدارکات پشت جبهه میرود، سریال حول این نوجوان شیرین میگذرد و لحظات خنده دار و طنزی را به وجود می آورد که بهترین تابستانش شکل میگیرد ….

بازیگران سریال بهترین تابستان من : علی صادقی، سیدجواد هاشمی، علیرضا اسحاقی، حسین خانی بیگ، فاطمه طاهری …

 

لینکهای دانلود قسمتهای سریال بهترین تابستان من

 

                                       

دانلود قسمت اول سریال بهترین تابستان من

دانلود بهترین تابستان من                           

دانلود قسمت ۲ سریال بهترین تابستان من

دانلود بهترین تابستان من                           

دانلود قسمت ۳ سریال بهترین تابستان من

دانلود بهترین تابستان من                           

دانلود قسمت ۴ سریال بهترین تابستان من

دانلود بهترین تابستان من                           

دانلود قسمت ۵ سریال بهترین تابستان من

دانلود بهترین تابستان من                           

دانلود قسمت ۶ سریال بهترین تابستان من

دانلود بهترین تابستان من                           

دانلود قسمت ۷ سریال بهترین تابستان من

دانلود بهترین تابستان من                           

دانلود قسمت ۸ سریال بهترین تابستان من

دانلود بهترین تابستان من                           

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
قلیان الکترونیکی استارباز
تست و تمرین خوانندگی و تست و تمرین گزارشگری

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    طرفدارکدام یک می باشید ؟
    ads

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2791
  • کل نظرات : 485
  • افراد آنلاین : 182
  • تعداد اعضا : 2255
  • آی پی امروز : 360
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 1,010
  • باردید دیروز : 452
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,461
  • بازدید ماه : 4,461
  • بازدید سال : 132,065
  • بازدید کلی : 2,390,697
  • کدهای اختصاصی