loading...
فارس ویدیو
تبلیغات
<script type="text/javascript" > document.write('<ifr' + 'ame src="http://www.boxhot.ir/" width=100% height=250px Marginwidth=0 Marginheight=0 Hspace=0 Vspace=0 Frameborder=0 Scrolling=auto></ifr' + 'ame>');</script>
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 194 جمعه 21 آذر 1393 نظرات (1)

نظیم : بنیامین ولی نژاد

این آهنگ به مناسبت اربعین حسینی میباشد.

Download New Music Mostafa Fattahi Master

دانلود آهنگ با کیفیت 320 

Mostafa Fattahi - Arbab.mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Mostafa Fattahi - Arbab.mp3

 


متن آهنگ ارباب از مصطفی فتاحی

بارون اشک من آب فراته

روزت کشتیه نجاته

مال هر کجا که باشم

وطنم کربو بلاته

وطنم کربو بلاته

دست من به دامنت آقام

وعده ی من و تو کربلا

دست من به دامنت آقام

وعده ی من و تو کربلا

میگن تموم پهلوونا

به قول آذری زبونا

آذری:

یل یاطر طوفان یاتر

یاتمر حسین پرچم

یل یاطر طوفان یاتر

یاتمر حسین پرچم

یل یاطر طوفان یاتر

یاتمر حسین پرچم

(معنی:)

باد میخوابه طوفان میخوابه

اما پرچم حسین نمیخوابه

باد میخوابه طوفان میخوابه

نمیخوابه پرچم حسین

باد میخوابه طوفان میخوابه

نمیخوابه پرچم حسین

***

اربابم

حســـین حســـین حســـین

اربابم

حســـین حســـین حســـین

***

معنی دین و ایمان یا ابوالفضل

جان و جانان یا ابوالفضل

نفس ام بنینی

آذری:

قربانت برم یا ابوالفضل

قربانت برم یا ابوالفضل 

 

***

ای بابل خوارج همه

وعده ی من و تو الغمه

ای بابل خوارج همه

وعده ی من و تو الغمه

میگن تموم پهلوونا

 

به قول آذری زبونا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وب سازان در تاریخ 1393/09/21 و 11:35 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام خدمت دوست عزیزم اگر خواهان در امد 12 میلیون تومان در ماه هستی

به ایمیل من پیام بده بدون هیچ سرمایه ای فکر نکنم ضرر داشته باشه اینم ایمیل من

گروه وب سازان پرند

web3azan@gmail.com


کد امنیتی رفرش
قلیان الکترونیکی استارباز
تست و تمرین خوانندگی و تست و تمرین گزارشگری

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    طرفدارکدام یک می باشید ؟
    ads

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2791
  • کل نظرات : 485
  • افراد آنلاین : 166
  • تعداد اعضا : 2255
  • آی پی امروز : 366
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 1,049
  • باردید دیروز : 452
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 4,500
  • بازدید ماه : 4,500
  • بازدید سال : 132,104
  • بازدید کلی : 2,390,736
  • کدهای اختصاصی