loading...
فارس ویدیو
تبلیغات
<script type="text/javascript" > document.write('<ifr' + 'ame src="http://www.boxhot.ir/" width=100% height=250px Marginwidth=0 Marginheight=0 Hspace=0 Vspace=0 Frameborder=0 Scrolling=auto></ifr' + 'ame>');</script>
آخرین ارسال های انجمن
مدیرسایت بازدید : 214 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی من همسرش هستم با لینک مستقیم و کیفیت عالی

 

دانلود فیلم من همسرش هستم با کیفیت خوب و لینک مستقیم

 

منتشر کننده ی فایل : FARSV.IR

موضوع  : عاشقانه

فرمت : wmv

حجم : 3۶۰ مگابایت

محصول : ایران

کارگردان :  مصطفی شایسته

بازیگران : نیکی کریمی، مصطفی زمانی، میترا حجار، لادن طباطبایی، امیر نصیری‌یکتا، مریم شیرازی، نیکا خسروآبادی، مریم عبدلی

خلاصه داستان : زوجی بعد از دوازده سال زندگی، حالا به نوعی یکنواختی در زندگی رسیده اند. دکتر امیرحسین به همسرش شهلا خیانت و منشیِ خود را صیغه کرده است. شهلا از این موضوع، مطّلع می شود و سعی می کند که با برانگیختن حسادتِ وی، او را از این کار بازدارد. شهلا در حادثه ای به خواستگار اولش برخورد و یادِ عشق قدیمی را زنده می کند و تصمیم می گیرد که این راه را تا آخر خط،طی کند اما…

من همسرش هستم عنوان فیلمی است سینمایی به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی شایسته ؛ فیلمی در ژانر عاشقانه و اجتماعی که در این فیلم نیکی کریمی و مصطفی زمانی نقش های اصلی را بازی کرده اند.

 

 

دانلود فیلم من همسرش هستم از سرور آپلودبوی : دانلود فیلم

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
قلیان الکترونیکی استارباز
تست و تمرین خوانندگی و تست و تمرین گزارشگری

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    طرفدارکدام یک می باشید ؟
    ads

    آمار سایت
  • کل مطالب : 2791
  • کل نظرات : 485
  • افراد آنلاین : 162
  • تعداد اعضا : 2255
  • آی پی امروز : 496
  • آی پی دیروز : 195
  • بازدید امروز : 2,481
  • باردید دیروز : 452
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 5,932
  • بازدید ماه : 5,932
  • بازدید سال : 133,536
  • بازدید کلی : 2,392,168
  • کدهای اختصاصی